غنچه ی باز

غنچه ی باز
طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب
پربیننده ترین مطالب

مو قشنگ

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۳:۲۵ ب.ظ
عزیزکم بعد از کچلی خیلی بانمک شده بود، سری قلمبه و بزرگ روی بدنی کوچک و نحیف! از اینکه موهای پسر را زده بودیم و کار ناتمام را تمام کرده بودیم خوشحال بودیم و آسوده. واکنش دیگران در اولین دیدار با پسر کچل ما هم جالب بود، معمولاً صدای "اُووووووووووووووووووه" و بعد خنده ای از ته دل به خاطر قیافه ی بانمک پسر و بعد هم بوسه ی آبداری که پسر را حسابی خیس می کرد! تا توانستیم تند و تند از پسر عکس گرفتیم که تا موهایش درنیامده این چهره ی دیدنی حسابی ثبت شود.
مدتی گذشت و ما منتظر که موها رشد کنند و در بیایند و جمالی به پسر بدهند! اما گمان کنم عوض کوتاه کردن ساقه ی مو، آن ها را از بیخ کنده بودیم! فقط قسمتی از موهای روی سرش رشد داشتند و در جاهای دیگر سر خبری نبود که نبود!

5



این عکس ها در خرداد ماه یعنی 2 ماه بعد از کوتاه کردن موها گرفته شده است. رشد موها فقط در همین قسمت از سر که در عکسها مشخص است وجود داشت و بقیه ی سر همچنان در کچلی به سر می برد! تا جایی که مجبور شدیم موهای رشد کرده را دوباره تا حدی کوتاه کنیم تا کله ی پسر یکنواخت تر به نظر برسد. جالب اینکه این قسمت های رشد کرده "سیخ سیخی" بودند و به هیچ وجه هم با برس و شانه نمی خوابیدند. در عروسی عمه و عمو هم که همان روزها بود و فامیل پسر را می دیدند سوال اولشان این بود:"خودتون موهاشو اینجوری کردین؟ سشوار زدین؟ چه بامزه شده"

6



7


بعد از گذشت تقریباً شش ماه بالاخره همه جای کله ی پسر آباد شد! و دیگر حتی کوچکنرین اثری از کچلی قبل نبود. کلاً این پروسه ی رویش مو زیاد طول کشید، اما با خودش کوله باری از تجربه را برای ما داشت! از گام به گام رویش موی نوزادان گرفته تا مطالعه ی اثر کچلی بر افزایش میزان عشق و علاقه ی دیگران و ...
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۱۱
مامان غنچه ی باز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی